Kamera LIVE na stronie www dla urzędów oraz obiektów turystycznych
Widok z kamery na stronie z transmisją na żywo to świetny sposób na promocję miasta. Nieważne czy to urząd, hotel, pensjonat, wyciąg narciarski, czy jakikolwiek obiekt turystyczny – za każdym razem, jeśli kamera będzie pokazywała np. pogodę – zawsze znajdzie się wiele osób chcących zobaczyć aktualny widok.
Kamera na żywo – im wyżej tym lepiej
Gdzie zainstalować kamerę aby cieszyła się dużym powodzeniem?
Najlepsze widoki to oczywiście widoki na góry, morze, duże skrzyżowania, panoramy miast i miejscowości. Generalnie można stwierdzić: każdy widok, który obejmuje swoim zasięgiem duży obszar, powinien cieszyć się sporym zainteresowaniem.
Widok z kamery na stronieWażnym elementem planowania miejsca instalacji kamery jest wysokość od gruntu. Wyobraźmy sobie turystów. Praktycznie zawsze, będąc w nowym miejscu, poszukują lokalizacji z których będzie jak najwięcej widać. Za każdym razem, gdy wyjeżdża się na wysokie piętra wieżowca od razu wzrok kierujemy „za okno” zachwycając się widokami. Podobnie jest z kamerami na żywo. Niektórzy podświadomie, bardzo często wracają do widoków na żywo z kamer aby zobaczyć widok „z góry”. Przykładowa kamera w Sanoku z wieży Franciszkanów.
Widok z kamery online – to już moda
Dlatego należy to wykorzystać.
Praktycznie każda telewizja zarówno „śniadaniowa” oraz „informacyjna” posiada w swoich programach momenty z widokami z kamer na żywo. Statystyki wyraźnie wskazują – widoki z kamer cieszą się coraz większą popularnością. Każdy, kto zainwestuje w taką formę promocji, wcześniej czy później będzie miał coraz większą odwiedzalność. W szczególności, jeśli jest to np. hotel w miejscowości, do której planuje się wyjazdy tzw. „weekendowe”.
Dużo korzyści, bardzo małym kosztem…
Korzyści jakie otrzymujemy inwestując w „kamerę na żywo” na naszej stronie www:
– możliwość zamieszczenia logo w obrazie wideo. Budujemy w ten sposób markę firmy/obiektu;
– możliwość umieszczenia reklamy bezpośrednio przy obrazie. Mogą one zawierać np. weekendowe promocje, okolicznościowe pakiety (Sylwester, święta, okresy urlopowe);
– możliwość umieszczenia reklamy w samym obrazie. Osoba chcąca zobaczyć widok z kamery będzie musiała zobaczyć np. 2-3 sekundową reklamę/obrazek. Jest to bardzo skuteczna reklama zarezerwowana – do niedawna – tylko dla telewizji;
– przyzwyczajenie się potencjalnego klienta do adresu strony internetowej na której znajduje się obraz z kamery,
– „oswojenie się” z nazwą obiektu. Bardzo ważny argument podczas dokonywania wyboru miejsca pobytu. Klienci wybierają znajome lub przynajmniej znajomo brzmiące miejsca. Czują się pewniej podejmując takie decyzje.
Koszty związane z instalacją kamery
Koszt całej inwestycji to sprzęt z utrzymaniem strumienia na serwerze strumieniującym + instalacja (niejednokrotnie dziecinnie łatwa, do „ogarnięcia” przez każdego, kto potrafi wpiąć wtyczkę do zasilania oraz ma znajomego np. konserwatora – który wie jak zamocować np. szafkę na ścianie).
Kompletny, skonfigurowany, gotowy do uruchomienia zestaw wraz z rocznym abonamentem (utrzymanie strumienia na serwerze) to koszt rzędu 1200 zł. Odnowienie abonamentu na kolejny rok to już tylko połowa kwoty czyli około 600 zł. Więcej informacji: kliknij tutaj.
Jak widać już za około 50 zł/m-c (1 klient, wykupujący 1 nocleg) możemy mieć świetną, nowoczesną reklamę naszego obiektu.
Widok z kamery na stronie to „samonapędzająca” się reklama
Dlaczego?
Wystarczy obok odtwarzacza umieścić przycisk „UDOSTĘPNIJ na Facebooku” lub „POLEĆ ZNAJOMYM„… aby uzyskać efekty, których często nie osiągniemy nawet płacąc reklamę typu „linki sponsorowane”. Reklama przekazywana przez „znajomych” jest najmocniejszą formą promocji. I do tego nie trzeba nikogo przekonywać.
Zapraszamy do skorzystania z naszego 21-letniego doświadczenia w branży IT. Zadowolenie GRATIS.